DARMOWA DOSTAWA BEZ MIN. ZAMÓWIENIA

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania​

CENTRUM POMOCY KLIENTA

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Zamówienia lub bezpośrednio na podstronie Zamówienia, gdzie status zamówienia może sprawdzić klient dokonujący zakupów bez rejestracji w sklepie. Dodatkowo o każdym etapie informujemy drogą mailową.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Podczas składania zamówienia zaznacz pole “Chcę otrzymać fakturę VAT” oraz wypełnij wymagane pola formularza nie zapominając o podaniu numeru NIP.

Gdzie znajdę fakturę/paragon?

Fakturę/paragon znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości email informującej o zrealizowaniu zamówienia na swojej skrzynce email adresu, który został użyty podczas zakupów.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT proszę skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo: themavesgaming@gmail.com lub za pomocą formularza kontaktowego.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Chęć zwrotu możesz zgłosić przez formularz kontaktowy.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Środki za zwrot towaru przekazywane są przelewem bankowym na wskazany numer rachunku w formularzu zwrotu.

Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy themavesgaming@gmail.com

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Przykro nam ale na chwilę obecną nie realizujemy dostawy poza granice Polski.

Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?

Do złożenia reklamacji wystarczy jakiekolwiek potwierdzenie dokonania zakupu w naszym sklepie.

Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?

Spokojnie, skontaktuj się z nami a wyjaśnimy sprawę. Problem należy zgłosić do naszego biura obsługi klienta – można to uczynić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy – themavesgaming@gmail.com

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówieni to 24h (Nie licząc sobót, niedziel i świąt, ponieważ w te dni nasz sklep nie pracuje).
Zazwyczaj przesyłka dostarczana jest w ciągu 7 do 14 dni od zamówienia.

Gdzie znajdę kody promocyjne?

Najlepszym sposobem do monitorowania najnowszych promocji jest zapisanie się do naszego Newslettera.
Zachęcamy również do śledzenia naszego Facebooka oraz Instagrama – tam zamieszczamy informację o nowych akcjach promocjach.

Z jaką datą otrzymam fakturę VAT?

Faktury wystawiane są w dniu nadania przesyłki.

Sklep zamknięty

sklep tymczasowo zamknięty